Jdi na obsah Jdi na menu
 


Dnes poprvé

Chystáte se na první lekci jógy ? Zde je pár užitečných informací:

Přijďte na lekci včas, cca 10 min před začátkem, ať se můžete v klidu převléci. Z organizačních důvodů i z důvodu struktury lekce nemůžete být na lekci vpuštěni po jejím zahájení.

Před cvičením min 2hod nejezte (tučné nebo těžké jídlo), něco lehčího je v pohodě.

Vezměte si pohodlné oblečení, které Vás nikde neškrtí. Vhodné je mít s sebou i vlastní ručník na otření potu.

Cvičí se naboso na podložkách. Ve studiu jsou podložky k zapůjčení nebo si můžete přinést svoji vlastní.

Před lekcí si vypněte svůj mobilní telefon.

Necvičte, pokud jste nemocní (viróza, rýma, apod.)

Dynamická forma jógy (power, vinyasa a ashtanga jóga) není vhodná pro lidi se srdečním onemocněním, s vysokým krevním tlakem, s vyhřezlou ploténkou či patologickými bolestmi zad a kloubů. Pokud máte nějaké zdravotní potíže, je vhodné se nejprve poradit se svým lékařem.

Dynamická forma jóga není vhodná pro těhotné.

Pokud se chystáte na lekci hot jógy je dobré po celý den dodržovat dostatečný pitný režim (min. 1,5 - 2l vody). S sebou vlastní ručník nebo si ručník můžete zakoupit přímo u nás na recepci. Z hygienických důvodů bez ručníku nebudete na lekci vpuštěni.